2013/08/05

NEW NAIL.



金曜日のお仕事終わりに新しいnailにしてきました。

We have been to the new nail at the end of your work Friday.

久しぶりに長さ出しましたね。☻

I took out length for the first time in a long time. ☻ 




ホログラムで花を作ってもらいました♡

that I had made flower in the hologram

可愛い。可愛い。可愛い♡

Cute. Cute. Cute ♡


nail変えてテンション上がるって事は
私もまだ乙女だわ。

It 's up tension by changing the nail
I'm also still a virgin.



もちろんes NAILさんでやって頂きました。

I was doing in es NAIL's course.

es NAIL
→0354567120



土曜日はプールにカラオケ。

The karaoke to the pool Saturday.

今日はiPhone直しに行けたし

And then could go to the iPhone repair today

また明日から頑張りましょう☻ 

Also,  Let's do our best from tomorrow ☻