2013/08/01

OUTFITS.



昨日の私の私服ーーーー。

珍しくスカートを☻


Plain clothes  my yesterday.

Uncommon  skirt ☻ 






SKIRT / w♡c

TOPS / Forever21


スカートはハイウエストだからSTYLEUPも出来てラッキーなこと♡

It  lucky STYLEUP also can skirt because it is high waist




このTOPSみたいのラウンドめに大きくあいているのはとても細く見えるから、
私にとっては買う以外思いつかなった。笑

What I love the big round eyes TOPS like this from looking very thin,
It was think of other than to buy for me.Lol



しかも¥800ぐらいだった。笑

Moreover, it was about ¥ 800. Lol


もっとたくさん買えばよかったって後悔しているぐらい。
きっともうないだろうなぁーー。

And about regret You say I should buy a lot more.
The over over Naa would no longer sure.



今BLOGをリニューアル準備中なのです!!!


あっはっはっはっは♡

It is a renewal in preparation BLOG now!

Ha ha ha ha ha  ♡



ちなみにPCからこのBLOGを見てくれている方は左横から言語選べるので
みなさんの読みやすい言葉に翻訳してくれます♡

とっても便利な世の中だこと。
うふふふふふ♡

By the way, so choose language from the left side is the person who is willing to look at this from a PC BLOG
The makes it translated into easy-to-read words of you

It's a very convenient world.
 hehehe ♡