2013/08/02

outfit.



昨日の私服。
Plain clothes yesterday.

全体的にMOODになってしまいそうだったから
足元はビーチサンダルで。笑


Because it was so become MOOD to the overall
Feet on the beach sandals. Lol

写っていませんが。
But not reflected.

あとは帽子で少しラフになるように。

To be a little rough in the hat afterward.





二の腕や肩幅気になる人はタンクトップやキャミソールより
絶対ベアトップの方がすっきりすると思います。

だから私もタンクトップやキャミソールは絶対に着ない。笑

People to be worried about shoulder width and upper arm than camisole or tank top
I think towards the bare top is absolutely refreshing.

So I do not even wear absolutely camisole or tank top. Lol



TOPS / Forever21

PANTS / ZARA

KNIT CAP / SLY



昨日は今年初の蝉の鳴き声聞いたかも。

昔、蝉が肩に止まって泣かれてから
大嫌い。

It may be heard buzzing of cicadas for the first time this year yesterday.

Once upon a time, and since it was cry cicada perched on shoulder
Hate.



やっぱり夏は苦手な事の方が多い気がする。

I feel those things is weak in many cases is the summer after all.



今日は金曜日ーーーー。

それだけでテンションあがるってお話。

特に予定がなくても。笑

The Friday ーーーー today.

What story raised tension in itself.

Even if you do not plan in particular. Lol



今週みなさん、お疲れ様でした♡


Everyone,  It was cheers for good work this week♡