2013/08/05

outfit.



少し前の私服。


Plain clothes a little while ago.


前に着た時の色違いバーションです。笑

The color difference Bastion when I wore before. Lol





前はTEEが白で
PANTSが黒でした。

TEE is white before
PANTS was black.


今回はTEEがブルーで
PANTSが黄色。

TEE is blue this time
PANTS is yellow.



この組み合わせも好きだったり♡

The or also liked this combination 

all / w♡c


pantsは内側に違う配色だから
足が細く見える効果あり。☻ 

pants because it is a different color scheme on the inside
There is an effect that looks thin legs. ☻ 


これ前のバージョン。笑

Version of this before. Lol





あと、私事ですが
BLOGはこのBLOG1つになります☻ 

After, I would that I
BLOG The that makes this one BLOG ☻


w♡cでやっていたBLOGは
PRESS BLOGになりますので
宜しくお願いします♡

BLOG you have been doing in w ♡ c is
It will be the PRESS BLOG
 you thank you
▽----------------------------------------------------------------▲

LINK